Ajuntament de Premià de Mar

Regidoria de Serveis Centrals

Miquel Àngel Méndez


Miquel Àngel Méndez Gil (CIU)

Càrrec: 1r Tinent d'Alcalde

Àrea: Administració i Promoció de la Ciutat

Delegat: Serveis Econòmics, Serveis Centrals, Organització i Recursos Humans.

Correu-e: mendezgm@premiademar.cat

Formulari de contacte

+info

.

Serveis i Tasques

.

RESPONSABILITAT PATRIMONIAL
  • Tramitació de les reclamacions per responsabilitat patrimonial

.

Cementiri
  • Canvi de titularitat de les concessions funeràries sobre nínxols, columbaris i panteons del cementiri municipal
  • Atorgament de noves concessions funeràries
  • Duplicats de títols funeraris extraviats
  • Renúncia a la titularitat de concessions funeràries
  • Reversió de drets funeraris

.

TRANSPORTS
  • Canvi de titularitat llicències servei d´auto-taxi municipal
  • Autoritzacions canvi de vehicle adscrits a les llicències municipals
  • Tramitació revisió de tarifes aplicables al servei d´auto-taxi municipal

.

APARCAMENTS MUNICIPALS

Autorització transmissió places aparcament

.

MERCAT MUNICIPAL DE SANT JOAN
  • Canvis titularitat parades
  • Concessió de noves parades

.

ARXIU MUNICIPAL

L´arxiu municipal està format per els documents, de qualsevol data, tipus, suport o format, creats i rebuts per l´Ajuntament de Premià de Mar i organismes dependents en l´exercici de les seves funcions. La data de constitució i organització del primer Ajuntament (1836) inicia l´evolució i els increments documentals de l´arxiu fins l´actualitat.

D´acord amb els valors d´utilitat dels documents, l´arxiu municipal es divideix en dues grans seccions relacionades orgànicament, amb finalitats i tasques diferents.


L´arxiu administratiu planifica, coordina i gestiona el sistema d´arxiu i gestió dels documents públics de l´Ajuntament de Premià de Mar d´acord amb els seus valors informatius (administratiu o de gestió, jurídic, fiscal, històric-cultural), i els procediments legalment establerts.

Relació d´activitats i serveis:

  • Facilitar d´una manera ràpida i adequada la documentació per a la resolució dels tràmits administratius.
  • Garantir l´accés i la consulta a totes les persones interessades, d´acord amb el marc legal i normatiu vigent.
  • Definir, implantar i mantenir el sistema únic de gestió de la documentació administrativa municipal en col·laboració amb els altres departaments municipals.
  • Establir criteris i normatives sobre gestió i transferències de documentació. Sobre tria i eliminació de documents, i sobre altres aspectes del tractament de la documentació.
  • Avaluar i eliminar la documentació d´acord amb els procediments legals establerts i els valors  (administratius, jurídics, culturals).
  • Gestionar les transferències de la documentació.
  • Gestionar el registre d´eliminació de documents de l´Ajuntament.
  • Organitzar i elaborar els instruments de descripció adients per a una correcte comunicació dels document que custòdia.
  • Establir directrius sobre les condicions idònies dels locals de dipòsit, les instal·lacions i la correcta col·locació física de la documentació, per tal de garantir-ne l´accessibilitat i la seguretat.
  • Impulsar convenis de suport institucional
  • Participar en les convocatòries de concurrència pública d´ajuts ofertes per les institucions
  • Cooperar amb les polítiques, instruccions, normatives i directrius  establertes per el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en matèria de patrimoni i gestió documental.


Documents de l´arxiu administratiu:

  • Quadre de classificació de documents
  • Registre municipal d´eliminació de documents


Consulta de documents

Per a la consulta de documents cal realitzar la instància de sol·licitud al registre de l´OAC. (Oficina Municipal d´Atenció Ciutadana). Per avançar en la sol·licitud, podeu enviar un correu electrònic a l´arxiu corresponent.


Cap tècnic: Àngels Costa Martorell
correu-e: costamara@premiademar.cat
Formulari de contacte: Àngels Costa

Adreça: Carrer Miquel Moragas, 12
Telèfon: 937417400 ext. 1630
Correu-e: arxiu@premiademar.cat
Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores i visites concertades. AGOST TANCAT

Formulari de contacte: Arxiu Municipal

.

UNITAT DE CONTRACTACIÓ I COMPRES
  • CONTRACTES D´OBRES
    • Tramitació dels expedients de contractació de les obres públiques i edificació fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus i liquidació del contracte.
  • CONTRACTES DE SUBMINISTRAMENTS
    • Tramitació dels expedients de contractació dels subministraments fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
  • CONTRACTES DE SERVEIS
    • Tramitació dels expedients de contractació de serveis fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
  • CONTRACTES DE CONCESSIONS D´OBRA PÚBLICA
    • Tramitació dels expedients de contractació de gestió d´obra pública fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
    • Promoció d´instruments de racionalització de la despesa i d´economia d´escala.
  • CONTRACTES DE GESTIÓ DE SERVEIS PÚBLICS
    • Tramitació dels expedients de contractació de gestió de serveis públics fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
  • CONTRACTES DE COL·LABORACIÓ PÚBLIC – PRIVADA
    • Tramitació dels expedients de contractació de col·laboració públic – privada fins a la formalització del contracte.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
  • CONTRACTES PATRIMONIALS
    • Tramitació dels expedients de llicència o concessió, sotmesos a pública concurrència, d´ús privatiu temporal del domini públic fins a la seva formalització.
    • Tramitació de les modificacions de contracte, revisions de preus, pròrroga del contracte, si escau, i liquidació del contracte.
  • PERFIL DEL CONTRACTANT
    • Manteniment del perfil del contracant de l´Ajuntament


Cap de la Unitat de Contractació i compres:
Jofre Clofent Calsapeu
correu-e: clofentcj@premiademar.cat
Formulari de contacte: Jofre Clofent

Adreça: Carrer Sant Antoni, 25 1r
Telèfon: 937417417
Correu-e: contractacio@premiademar.cat
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 hores i visites concertades

Formulari de contacte: Contractació

 
RESPONSABLES

Responsables polítics: Miguel Àngel Méndez Gil | Marisa Isabel Ferreras Cano
Correu-e:
mendezgm@premiademar.cat | ferrerascm@premiademar.cat
Formulari de contacte: Miguel A. Méndez | Marisa Ferreras
Responsable tècnic: Elisa Almirall Gayo
Correu-e: almirallge@premiademar.cat
Formulari de contacte: Elisa Almirall


Adreça: Plaça de l'Ajuntament 1
Telèfon: 937417414
Correu-e: serveiscentrals@premiademar.cat
Horari: dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Formulari de contacte: Serveis Centrals

AJUNTAMENT DE PREMIÀ DE MAR
Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08330 Premià de Mar
Tel: 93 741 74 00 - Fax: 93 741 74 25
info@premiademar.cat

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Diputació de Barcelona

^