Ajuntament de Premià de Mar

Oficina d'Atenció al Ciutadà

.

Horari d’hivern (del 16 de setembre al 15 de juny):
  • De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia).
  • Dimarts i dijous de 14:00 a 19:30 hores (preferentment amb Cita Prèvia).

.

Horari d’estiu (del 16 de juny al 15 de setembre) , Setmana Santa, i Nadal (dues setmanes) :
  • De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia).

.

L’atenció telemàtica permet als ciutadans accedir, mitjançant la signatura electrònica, als tràmits i gestions que es detallen a l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC), evitant desplaçaments innecessaris. L’atenció presencial es realitza a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) situada a l’entrada de l’edifici de l’Ajuntament (demanar cita prèvia)

.

Serveis i tasques

.

INFORMACIÓ I TRAMITACIÓ PRESENCIAL / TELEMÀTICA / TELEFÒNICA
  • Informació general de tots els tràmits i gestions per millorar i agilitzar la relació dels ciutadans amb l’administració municipal.
  • Registre entrada / sortida (segons estableix l'article 38 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú)
  • Atenció presencial i telemàtica per la presentació de sol•licituds, escrits i comunicacions.
  • Facilitem la presentació de documents adreçats a altres administracions (Intercomunicats)
  • Gestió del padró municipal
    • Inscripció d’altes al padró municipal d’habitants.
    • Modificacions per canvis de domicili i dades personals.
    • Renovacions inscripcions padronals estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent.
    • Confirmació de residència estrangers comunitaris o no comunitaris amb residència permanent.
    • Tramitació d’expedients de certificats històrics de residència i convivència.
    • Tramitació d’expedients de baixes d’ofici de la inscripció en el padró municipal d’habitants.
    • Expedició de volants de residència i convivència.
  • Expedició de certificats
    • Certificats dades padró d’habitants.
    • Certificats d’Unions estables de parella.
    • Certificats Recursos Humans.
    • Certificats Urbanístics.
    • Certificats d’Activitats.
    • Certificats de Serveis Econòmics.
    • Certificats de Béns.
    • Certificats de Serveis Centrals.
    • Certificats Policia Local.
    • Certificats de Medi Ambient.
    • Certificats de Cadastre.

.

ELECCIONS

Organització i coordinació de tots els processos electorals (segons el que estableix la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del Règim Electoral General)

.

REGISTRE D’UNIONS ESTABLES DE PARELLA

Amb l’entrada en vigor, el proppassat dia 1 d’abril de 2017, del Reglament del Registre de parelles estables de Catalunya, aquest registre passa a ser registre únic per a la inscripció de les parelles estables, per la qual cosa procedeix el tancament del Registre de parelles estables existent a l’Ajuntament de Premià de Mar. 

La inscripció al  Registre de parelles estables de Catalunya es pot fer  mitjançant la pagina web del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya o presencialment a les dependències del mateix Departament.

.
REGISTRE D’ANIMALS DE COMPANYIA (ANICOM)

Comprovació de la documentació i introducció de dades a l'Arxiu d'Identificació d'Animals de Companyia (ANICOM) de la Generalitat de Catalunya

.

OFICINA MUNICIPAL D’ATENCIÓ AL CONSUMIDOR (OMIC)

Entra al Servei de Consum


.

Responsables

Responsable polític: Miquel Buch
correu-e: alcaldia@premiademar.cat
Cap tècnic: Jesus Sierra
Correu-e: sierracj@premiademar.cat
Responsable tècnic: Vicky Muiños
Correu-e: muinospv@premiademar.cat

.

+informació

Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1
Telèfon: 93 741 74 00
Fax: 93 741 74 25
Correu-e: oac@premiademar.cat

Formulari de consulta: OAC

AJUNTAMENT DE PREMIÀ DE MAR
Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08330 Premià de Mar
Tel: 93 741 74 00 - Fax: 93 741 74 25
info@premiademar.cat

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
Diputació de Barcelona

^