Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Trāmits OnlineDemana cita prčvia: OAC i Serveis Socials

Horari d’hivern (del 16 de setembre al 15 de juny):
  • De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prčvia).
  • Dimarts i dijous de 14:00 a 19:30 hores (preferentment amb Cita Prčvia).

.

Horari d’estiu (del 16 de juny al 15 de setembre) , Setmana Santa, i Nadal (dues setmanes) :
  • De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prčvia).

.

L’atenciķ telemātica permet als ciutadans accedir, mitjanįant la signatura electrōnica, als trāmits i gestions que es detallen a l’Oficina Virtual d’Atenciķ Ciutadana (OVAC), evitant desplaįaments innecessaris. L’atenciķ presencial es realitza a l’Oficina d’Atenciķ Ciutadana (OAC) situada a l’entrada de l’edifici de l’Ajuntament (demanar cita prčvia)

.

Nota informativa llei 39-2015

Nota informativa llei 39-2015

CATCert certifica que en data 17-11-2017 14:16:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

Format: Acrobat-PDF
Pāgines: 1
Mida: 33,06 kB

.

Serveis i tasques

.

Informaciķ i tramitaciķ Presencial / Telemātica / Telefōnica
  • Informaciķ general de tots els trāmits i gestions per millorar i agilitzar la relaciķ dels ciutadans amb l’administraciķ municipal.
  • Registre entrada / sortida (segons estableix la llei 39/2015)

  • Atenciķ presencial i telemātica per la presentaciķ de solˇlicituds, escrits i comunicacions.
  • Facilitem la presentaciķ de documents adreįats a altres administracions (Intercomunicats)
  • Gestiķ del padrķ municipal
    • Inscripciķ d’altes al padrķ municipal d’habitants.
    • Modificacions per canvis de domicili i dades personals.
    • Renovacions inscripcions padronals estrangers no comunitaris sense autoritzaciķ de residčncia permanent.
    • Confirmaciķ de residčncia estrangers comunitaris o no comunitaris amb residčncia permanent.
    • Tramitaciķ d’expedients de certificats histōrics de residčncia i convivčncia.
    • Tramitaciķ d’expedients de baixes d’ofici de la inscripciķ en el padrķ municipal d’habitants.
    • Expediciķ de volants de residčncia i convivčncia.
  • Expediciķ de certificats
    • Certificats dades padrķ d’habitants.
    • Certificats d’Unions estables de parella.
    • Certificats Recursos Humans.
    • Certificats Urbanístics.
    • Certificats d’Activitats.
    • Certificats de Serveis Econōmics.
    • Certificats de Béns.
    • Certificats de Serveis Centrals.
    • Certificats Policia Local.
    • Certificats de Medi Ambient.
    • Certificats de Cadastre.

.

Eleccions

Organitzaciķ i coordinaciķ de tots els processos electorals (segons el que estableix la Llei Orgānica 5/1985, de 19 de juny, del Rčgim Electoral General)

.

Registre d'ANImals de COMpanyia (ANICOM)

Comprovaciķ de la documentaciķ i introducciķ de dades a l'Arxiu d'Identificaciķ d'Animals de Companyia (ANICOM) de la Generalitat de Catalunya

.

Oficina Municipal d'Atenciķ al Consumidor (OMIC)

Entra al Servei de Consum


.

Responsables
Polític:

Esmeralda Calleja

Cap tčcnic:

Jesus Sierra

Tčcnic:

Vicky Muiņos

.

+informaciķ

Adreįa: Plaįa de l'Ajuntament, 1
Telčfon: 93 741 74 00
Fax: 93 741 74 25
Correu-e: oac@premiademar.cat

Bústia Ciutadana

 
 
^