Instagram
Facebook
El 16 de maig, Jornada de Portes Obertes al Museu de l'Estampació
Comparteix al FacebookCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
12 MAIG 2010

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus es faran tallers d'estampació per a tothom

El museu premianenc participa al joc de facebook La Carrera dels Museus

Des de l'any 2006, el Museu de l'Estampació de Premià de Mar, se suma als diversos actes que es fan arreu amb motiu del Dia Internacional dels Museus, que se celebra el 18 de maig. Així, cada any el museu premianenc organitza una jornada lúdica amb visites guiades i activitats participatives per a tots els públics.

Per aquest motiu, el proper diumenge dia 16, des de les 11 hores fins a les 14 hores, s'oferiran visites guiades a l'exposició permanent. Coincidint amb la jornada, a les 12 del migdia s'inaugurarà l'exposició permanent “Propostes de construcció sostenible”. La nova exposició temporal presenta els treballs realitzats pels alumnes del cicle formatiu de grau superior “Desenvolupament i aplicació de projectes de construcció”, de l'Institut Cristòfol Ferrer de Premià de Mar, i d'altres instituts d'arreu de l'estat.

Un dels objectius de l'exposició és compartir les característiques dels sistemes de construcció i utilització de recursos naturals i energies de l'habitatge tradicional de les diferents comunitats. A Premià de Mar, es mostrarà el tema de la masia, amb tot un seguit de propostes en matèria de  sostenibilitat.

A partir de les 12 del migdia, la Jornada de Portes obertes inclourà tallers d'estampació oberts a tots els públics, que enguany estan dedicats a l'estampació amb materials reciclats.

La Carrera dels Museus

D'altra banda, dins el marc de la celebració del Dia Internacional dels Museus, el Museu de l'Estampació participarà al joc del Facebook “La Carrera dels Museus”, impulsat per la Direcció General de Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya. Des del 15 fins el 31 de maig els participants hauran de visitar el màxim nombre possible de museus i cada vegada fer-se una fotografia al costat del cartell promocional del joc. El premi per a qui aconsegueixi visitar més museus, serà un viatge a París. Tot el seguiment del joc es farà a través del grup del facebook http://apps.facebook.com/diadelsmuseus..

Instruccions del joc

^