ajpremiademar
Arxiu administratiu municipal
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrōnicCompartir
Imprimir
Documents
 

L´arxiu administratiu planifica, coordina i gestiona el sistema d´arxiu i gestiķ dels documents públics de l´Ajuntament de Premiā de Mar d´acord amb els seus valors informatius (administratiu o de gestiķ, jurídic, fiscal, histōric-cultural), i els procediments legalment establerts.

Relaciķ d´activitats i serveis:

  • Facilitar d´una manera rāpida i adequada la documentaciķ per a la resoluciķ dels trāmits administratius.
  • Garantir l´accés i la consulta a totes les persones interessades, d´acord amb el marc legal i normatiu vigent.
  • Definir, implantar i mantenir el sistema únic de gestiķ de la documentaciķ administrativa municipal en colˇlaboraciķ amb els altres departaments municipals.
  • Establir criteris i normatives sobre gestiķ i transferčncies de documentaciķ. Sobre tria i eliminaciķ de documents, i sobre altres aspectes del tractament de la documentaciķ.
  • Avaluar i eliminar la documentaciķ d´acord amb els procediments legals establerts i els valors  (administratius, jurídics, culturals).
  • Gestionar les transferčncies de la documentaciķ.
  • Gestionar el registre d´eliminaciķ de documents de l´Ajuntament.
  • Organitzar i elaborar els instruments de descripciķ adients per a una correcte comunicaciķ dels document que custōdia.
  • Establir directrius sobre les condicions idōnies dels locals de dipōsit, les instalˇlacions i la correcta colˇlocaciķ física de la documentaciķ, per tal de garantir-ne l´accessibilitat i la seguretat.
  • Impulsar convenis de suport institucional
  • Participar en les convocatōries de concurrčncia pública d´ajuts ofertes per les institucions
  • Cooperar amb les polítiques, instruccions, normatives i directrius  establertes per el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en matčria de patrimoni i gestiķ documental.


Documents de l´arxiu administratiu:


Consulta de documents

Per a la consulta de documents cal realitzar la instāncia de solˇlicitud al registre de l´OAC. (Oficina Municipal d´Atenciķ Ciutadana). Per avanįar en la solˇlicitud, podeu enviar un correu electrōnic a l´arxiu corresponent.

^